2010年4月20日火曜日

Andrew & Wada Blood - Find A Way

Noticeプロダクションからの一曲。Busy Signalを敵対視している彼ら。曲中に出てくるBadmindはおそらくBusyのことだと思われます。Behind every dark cloud there's a silver liningということわざを使っているのが印象的。「どんなに空が曇っていても雲の後ろには必ず太陽が輝いてるよ。だから落ち込むことはない。太陽が輝き出すのを待とう!」といった意味のことわざらしいです。


(intro)
Uh na na nah nah yeahhh yeahhh
Notice productions
Andrew and wada
Not try nuh corruption nooo
Chant a psalms a day
On my knees I pray yyy

NOTICE プロダクション
Andrewとwadaだ!
破壊しようとするんじゃない。
俺は毎日賛美歌を歌ってるぜ。
ひざまずいてお祈りしてるんだ。

(chorus)
Jah must mek wi find
A way-yy-y-yy-y- yeahh
So when di heathen a try
Dem a go fail-ai-ai-l faill
Jah must mek wi find
A way-yy-y-yy-y- yeahh
So when di heathen a try
Dem a go fail-ai-ai-l fail

神様は俺が祈ってるのを見つけてくれるさ。
だから敵がいくら俺らを貶めようと、やつらは地獄にいくだけ。

(verse 1)
Mi haffi wonda why
Di wicked dem want tek wi life
Whyy
Dem nuh want wi fi strive
Whyy
Dem nuh want wi survive
Dem nuh want see wi rich fi mek mama alright noww
Seh dem a tell miseh mi cyan mek it
But mi a work fi mi tings becah mi waan mek it
A through mi future bright dem waan wreck it
Di one life weh jah give mi dem waan tek it
But dem cyan stop wi
dem cyan stop wi
we put faith inna jah and him a back wi ghetto youths
Dem cyan stop mi
Dem cyan stop mi
We put faith inna jah and him a back wi
Some tings weh dem nuh know nuff time mi haffi love
Dem hate di cope and waan murda ??
Badmind waan buss mi head inna ??
Stand firm youths dem a sad

なぜなんだ?
なぜやつらは俺らの命を狙ってるんだ?
なぜ俺らに努力してほしくないんだ?
なぜ俺らに生き延びてほしくないんだ?
やつらは俺が金持ちになって母さんを幸せにしてるところを見たくないようだ。
お前は成功しないだろうなって俺に言ってきやがる。
でも俺は成功したいから俺のものをゲットするため頑張って働くんだ。
俺の将来は明るいぜ。でもやつらは俺の将来が台無しになればいいと思ってる。
神様が授けてくれたこの命を奪おうとしてるんだ。
でも、やつらに俺らは止められない。
神様を本当に信用してるんだ。神様はきっとお返ししてくれるさ。
やつらに俺は止められない。
やつらに俺は止められない。
神様を本当に信用してるんだ。神様はきっとお返ししてくれるさ。
やつらが知らないものこそ、俺らが愛さなきゃいけないものなんだ。
やつらは聖職者が大嫌いで、俺らを殺そうとする。
バッドマインドなやつらは俺の頭をぶち抜きたがってる。
ユーツ達は悲しむぞ!

(chorus)
Jah must mek wi find
A way-yy-y-yy-y- yeahh
So when di heathen a try
Dem a go fail-ai-ai-l faill
Jah must mek wi find
A way-yy-y-yy-y- yeahh
So when di heathen a try
Dem a go fail-ai-ai-l fail

神様は俺が祈ってるのを見つけてくれるさ。
だから敵がいくら俺らを貶めようと、やつらは地獄にいくだけ。

(verse 2)
Behind every dark cloud there's a silver lining
Di light around I and I keep on shining
No matta what a gwaan yo mi keep survivin
Anytime mi down jah jah keep providin
So mi work from sun rise to sun down yeah
A mi nuh waan mi life fi run dung
If you spit inna the sky seh it must come down
Message to poor child hold mi down

どんなに悪い状況でもなにかいいことはあるさ。
俺は輝き続ける。
何が起きようとも俺はサバイブし続けるぜ。
俺がダウンした時はいつでも神様が助けてくれる。
だから俺は日の出から日没まで働き続けるんだ。
この命は簡単に手放したくない。
もし神様がいる空へ向かってつばを吐いたら空は沈み行くだろう。
??????

(chorus)
Jah must mek wi find
A way-yy-y-yy-y- yeahh
So when di heathen a try
Dem a go fail-ai-ai-l faill
Jah must mek wi find
A way-yy-y-yy-y- yeahh
So when di heathen a try
Dem a go fail-ai-ai-l fail

神様は俺が祈ってるのを見つけてくれるさ。
だから敵がいくら俺らを貶めようと、やつらは地獄にいくだけ。

repeat intro

chorus till end

0 件のコメント:

コメントを投稿